Friday, January 29, 2010

Benarkah lelaki sering berbohong?

Buzz this
sebab lelaki berbohong:

  1. Lelaki berbohong untuk kebaikan dan kerana terpaksa bergantung pada seseorang.Mereka mengambil alasan ini untuk menyelamatkan diri dan dalam masa yang sama ingin meredakan suasana.
  2. Lelaki memang tidak suka mendengar leteran dan soalan remeh.
  3. Semakin banyak dileteri dan ditanya, dia sebenarnya semakin tidak mempedulikannya.Ibaratnya masuk telinga kanan, keluar telinga kiri.
  4. Oleh kerana terus diasak dan berasa bosan dengan keadaan tersebut, dia akhirnya mengambil keputusan untuk berbohong demi meredakan keadaan yang tegang.
  5. Kebohongan yang dilakukan oleh kaum Adam ada kalanya dilakukan demi menutup kesalahannya di hadapan pasangan.
Bukan menuduh,apatah lagi mencari salah namun, berdasarkan sebuah kaji selidik yang dilakukan di England, mendapati lelaki dua kali ganda sering berbohong berbanding wanita..

BENARKAH??????????

9 comments:

PEJUANG KESENIAN EXTREME said...

nak wat cam ner...sudah suratan takdir

Ichigo said...

huhu Ichi bantah, bukan xpernah menipu tp Ichi xsuka menipu okeh.

Zikr the Jalanan Sepi Perantau said...

alamak..kaum hawa sudah marah... tak semua laa...kebanyakannya..

Shazali said...

ohohohoho~itu adalah separoh dusta...
hehe, cik o cik zaman skunk ta de da laki cenggitu pompuan cengginih...semue da jd e+q+u+a+l=equal
sbb? sbb pompuan na jd cam laki, n laki na jd cam pompuan, dgn ta bangge nye aku na ckp da balance yek....
mne ta nye,
yg pompuan dah molek dok umah gatai na jd Presiden skunk...
yg laki plak da molek ade @#$%^& kt bawah,
na tambah @#$%%%^& kt atas lak...adeyh -_-"

balance kn kn kn

YuSeNzE - KniGhT said...

erm...(-_-") tidak semua lelaki begitu~~~

Ros said...

thanks guys...anyway memang betul kata saudara shazali.zaman skrg ni laki laki dan perempuan kurang lebih sama je..2 x 5..

Yusenze, ya tak semua lelaki tu suka menipu..

mummyar said...

rasanya cam betul la....lelaki suka menipu...hehe

q-nizam said...

yup..saya agree... mmg lelaki mcm ni.. :)

Koleksi Gambar said...

bukan tipu tak hormat pada kaum hawa tu je

Post a Comment

my baby girl birthday

Lilypie First Birthday tickers

macam biasa juga ba...

Get from Utara.FM Widget